Angelique en Frans naar Thailandl

We gaan weer op reis!

Dag mede virtuele reisgenoten,

Morgen is het zover dan vertrekken we naar Thailand en vervolgens naar Myanmar. Het is alweer veel te lang geleden, al meer dan 2 jaar, dat we naar Azie zijn geweest, dus het wordt weer eens tijd. Vandaag de uitdaging aangenomen om in plaats van 2 koffers, 1 koffer en een tas mee te nemen. Helaas is dit niet gelukt, maar ja goed excuus we gaan tenslotte 5 en halve week en dan moet dat jurkje toch nog mee tot grote frustatie van mijn geliefde echtgenoot

We vliegen morgen rechtstreeks naar Bangkok en dan gelijk door naar Khao Lak om een paar dagen horizontaal op het strand te liggen en langzaam in het Thaise ritme te komen. Daarna naar allerlei mooie bestemmingen en dit jaar zullen we ook MyanMar aan doen. Het belooft weer een mooie reis te worden en we willen jullie daar graag van mee laten genieten.

Mocht je niet willen dat we je op de hoogte houden van onze reis, laat het dan even weten, dan halen we je van de maillijst af.

Leuk op een reis als dit is om af en toe ook wat van het thuisfront te horen, dus laat gerust een berichtje voor ons achter bij een foto of onder het geschreven stukje.

Lieve groet,

Angelique en Frans

Tini

Hoi Frans en Angelique een hele goeie reis groetjes Ron en Tini

Petra

Wens jullie een hele mooie reis toe?

José

Heel veel plezier! Ga lekker genieten ?

van den berg

Een helen fijne vakantie.

Ron

Een hele mooie reis gewenst

Cemile

Veel plezier!