Angelique en Frans naar Thailandl

Reis je met ons mee de komende weken in Thailand?

Lieve allemaal,

Volgende week zondag 27 december is het zover, dan reizen we af voor 6 weken ( ja je leest het goed) richting Azie en dan dit keer een rondreis door Thailand. We hebben er heel veel zin in ook al is het nu stress voor de vakantie. Frans zijn Visum was niet goed ze hadden er Hofman van gemaakt in plaats van Hofma. En ondanks mijn criminele activiteiten om dit met tipex aan te passen, is Frans toch maar weer naar Amsterdam gegaan om dit te laten corrigeren

Cool

We vliegen op Bangkok en gaan dan gelijk door naar Phuket (Khaolak) om daar oud en nieuw op het strand te vieren. We vinden het leuk als jullie door middel van dit blog met ons meereizen en genieten er van als er leuke reacties worden geplaatst.

Voor dit moment wensen we iedereen nog hele fijne feestdagen toe, en tot schrijfs.

Lieve groeten

Angelique & Frans

Ron

Alvast goede reis gewenst, geniet ervan, dat gaat jullie natuurlijk lukken!

annie boeters

goede vlucht en lekker genieten

Lydia

Heel veel plezier lieffies, als geen ander weet ik hoe fijn het daar is!!!

Jet

Lieve buurtjes, wat een heeeeeerlijk vooruitzicht, 6 lange weken genieten van de zon en de natuur, maar vooral van elkaar!!!

Als het me niet meer zou lukken om jullie nog life een fijne reis te wensen, dan staan die wensen tenminste vast op dit Blog.

Dikke knuffel, groet, Jet

Eric Willems

Hoi Frans, wat een feest, 6 weken Thailand.
Ik beken het eerlijk, ik ben jaloers. :)
Geniet ervan!
Groet
Eric

Tini

Hoi Frans en Angelique een hele goeie reis groetjes Ron en Tini

yvon

Heerlijk om zo met jullie mee te reizen! ben ik er toch klein beetje bij, geniet samen, xus

Diana en Ma Hofma

Wat een fantastische reis hebben jullie weer achter de rug. Net met ma de foto's bekeken. Ze vond ze ook erg mooi. LIefs van Diaan en Ma.